dilluns, 27 de novembre del 2023

500000 lectures i més

Vaig començar aquest bloc parlant de camions. Que per cert, encara estan actius al parc. I d'això fa més de 13 anys.

Avui, 500.000 lectures després, aquest bloc i cadascun dels seus posts, són part del relat històric del cos de bombers. Només cal llegir els de fa 5, 10 o els de fa 13. Perquè les coses han canviat, però no tant. Tenim algun bomber de més, també alguns camions, també s'ha remodelat algun parc. Però Manresa segueix tenint la pitjor infraestructura del cos (parc i regió).

Vaig començar dient pestes del GRAF (de la manera com anaven pels incendis) i ara em trobo defensant la gran feina acumulada i maleint el tancament de la seu de Lleida-sud.

D'aquí a 13 anys, ja veurem si estaré o no jubilat, espero seguir sent els ulls de tots aquells que volen veure. Des de caps de regió, passant pels companys de parcs petits i llunyans, on no hi he estat mai, però també d'aquells bombers jubilats que mai desconnectaran. Per tots ells val la pena continuar.

Seguiré sent molt feliç d'intercanviar somriures amb tots aquells i aquelles, que quan coincidim per aquests mons de déu (ens coneixem o no) i em dieu que sou lectors.

Moltes gràcies a tots per seguir llegint i per seguir opinant.

2 comentaris:

Jaume Costa ha dit...

Benvolgut Alfons,
Enhorabona per la fita que has assolit dels mig milió de lectures. Em quedo amb el contingut dels teus post, la majoria molt sucosos,
I la teva visió ponderada tant en els moments bons com em els moments difícils i complicats.
Seguix així, que amb els temps que corren, una entrada d’aire fresc convé a tothom.
Cordialment
Jaume

Alfons Tormo Vilà ha dit...

Moltes gràcies Jaume, sempre són ben rebuts els comentaris, però els teus tenen una especial significació per a mi.