dilluns, 2 d’octubre del 2017

gràcies bombers, gràcies companys

No tinc prou paraules per agrair als meus companys de torn el que avui han fet per la gent de Lleida.

No tinc prou paraules per donar les gràcies a tots els companys d'arreu per estar al costat dels ciutadans.

No tinc prou paraules per als companys que tot i no estar de guàrdia han sortit al carret, casc al cap i jaquetó posat i s'han posat a ajudar a la gent donant-los la protecció que es mereixen.

Avui (1 d'octubre) ha estat un dia trist perquè hi ha molta gent que ha patit cops, estrebades i fins i tot impactes directes. Tots hem pogut patir, d'una manera o una altra, aquesta alteració de la normalitat.

Personalment he pogut estar una estona donant suport i companyia als meus bombers d'Almacelles. Tot i estar mancat de l'estat físic suficient com per poder ajudar (i m'he quedat amb moltes ganes de fer-ho), si que m'he sentit "arropat" pels companys del poble i dels d'altres poblacions.

Avui ha estat dia de mòbil, l'he hagut de carregar diversos cops, i he rebut moltes coses, però la millor és la de l'escalfor de la gent agraint als seus bombers d'estar al seu costat.
Els bombers sempre estarem al costat de la gent. Avui com a ciutadà agraeixo a tots els bombers haver estat al costat de la gent, també al meu costat.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies pobre bomber, a tu i a tots els altres bombers, vam poder sentir d aprop el vostre suport i escalfor.

camionsdebombers ha dit...

Sou collonuts!!!! Gràcies Bombers!!!!

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.