dilluns, 22 de desembre del 2014

Per un Nadal a Bombers

Feia temps que ho esperava, i he de reconèixer que aquest any he acabat força cremat, per això aquest cop estic gaudint com mai de la meva segona quinzena de vacances.

Ja us he explicat molts cops quins han estat els meus neguits i preocupacions. Les últimes setmanes fins i tot se m'ha fet costa amunt escriure coses noves en aquest bloc. Reconec que m'agradaria escriure coses positives, però se m'ha fet molt difícil. 

Com que ja és hivern i en 3 dies serà Nadal, us deixo aquesta nadala amb el desig que també ens arribi un Nadal als Bombers.

Les dotze van tocant,
ja és nat el Déu infant, fill de Maria,
ja és nat (ja és nat) el Déu (el Déu)
infant fill de Maria,
fill de Maria.

El cel és estrellat,
el món és tot glaçat:
neva i venteja.

La mare i el fillet
estan mig morts de fred
Josep tremola.

Josep a poc a poc,
encén allà un gran foc.
Els àngels canten. (2)

Per això van tots cantant:
"Ja és nat el Déu infant,
fill de Maria".