dilluns, 28 de desembre del 2015

bye-bye

Doncs si. Finalment després de 270 posts parlant de bombers he aconseguit el meu objectiu... trobar una feina millor.

Alegria!, celebrem-m'ho.
Després de perfeccionar el meu anglès, durant 5 anys, i movent alguns contactes, una empresa britànica dedicada a la seguretat i prevenció m'ha fitxat per tal d'organitzar un nou servei de bombers, privat of course, que inicialment començarà als condats de l'oest (concretament a Exeter, condat de Devon) i en un parell anys d'arribar l'expansió del servei fins a Manchester. La licitació ja està guanyada i jo ja tinc el meu contracte signat.

La meva experiència en el món de les ISO i de la Seguretat i Salut en el Treball junt al meu coneixement d'un cos de bombers (inclosos règims horaris, direcció de personal i gestió dels riscos territorials) han fet que a partir de gener m'incorpori a la meva nova feina. Durant els caps de setmana em podreu veure per aquí, ja que fins a l'estiu no m'enduré a la família. Així que si teniu alguna cosa pendent amb mi encara esteu a temps.
Be, no sé si a Anglaterra obriré un nou bloc. "The little pumper" podria ser un bon nom per explicar el dia a dia d'un servei de bombers.











Innocents!



7 comentaris:

Mazur ha dit...

Molt malament Alfons el ninot últim. Sino, segur que mes d'un hagués caigut ;)
Bon intent :P

Lo Pomaro ha dit...

Ja ja ja, hi he caigut de quatre potes, ho reconec!

Lo Pomaro ha dit...

Ja ja ja, hi he caigut de quatre potes, ho reconec!

miqueleche ha dit...

Ja,ja, doncs per un moment me l havies endossat.....!!!

miqueleche ha dit...

Ja,ja, doncs per un moment me l havies endossat.....!!!

Unknown ha dit...

Me lo he creidooooo. Jooooo me has engañado.

kiko ha dit...

Jo pensaba que eras el nou director general de la gene