dimarts, 8 de març del 2011

l'oració d'un bomber

Avui és Sant Joan de Déu, patró dels Bombers (i d'altres)
l'he trobat a una web americana... no cal dir res més.
a fireman's player

When i am called to duty, God,
Wherever flames may rage,
Give me the strenght to save some life
Whatever be its age.
Help me embrace a little child
Before it is too late,
Or save an older person from
 the horror of that fate.
Enable me to be alert and
Hear the weakest shout,
And quickly and efficiency
I want to fill my calling and
To give the best in me,
To guard my every neighbor
And protect their property.
And if according to your will,
I have to lose my live,
Please bless with your protecting hand
My children and my wife.



L'oració d’un bomber
quan estic cridat al deure, Déu,
on les flames poden rabiar,
dóna'm la força per salvar alguna vida
sigui quina sigui la seva edat.
Ajuda'm a abraçar a un nen
abans que sigui massa tard
o salvar a una persona gran,
dels horrors d'aquest destí.
Permetem estar alerta
i escoltar la nota més feble,
i amb rapidesa i eficiència
que vull omplir la meva trucada
i donar el millor de mi,
per vigilar cadascun dels meus veïns
i protegir els seus béns.
I si d'acord a la teva voluntat,
he de perdre la meva vida,
si us plau, beneeix amb la mà protectora
els meus fills i la meva dona.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Mira que ets pesadet amb les teves frustracions posades a l'aparador. Per que t'anomenes POBRE BOMBER si d'aquests avui, ja no en queden?. Carregues contra tot: Els de barcelona, els caps de parc, els tecnics, els enginyers, el servei tecnic. Has pensat en dedicar-te al periodisme esportiu o millor, per que no practiques el ¿PORQUE NO TE CALLAS?.
Amb aquesta ja en coenixes dos que es diuen anonim !

Alfons Tormo Vilà ha dit...

si és que no t'enteres... vaja, per mi que això que portes sobre l'hombro et fa urticària. Al final t'acabarà caient.

Anònim ha dit...

M'ha encantat l'oració!