dilluns, 24 d’agost del 2015

5 anys parlant de Bombers

El passat dia 20 d'agost feia 5 anys de l¡aparició d'aquest bloc. El bloc d'un pobre bomber, al llarg d'aquest temps s'ha anat guanyant un petit lloc en l'espai tecnològic d'internet. Les 150.000 lectures acumulades fins a finals de juliol així ho corroboren. Un any després vaig activar també el perfil a Twitter, que a dia d'avui és seguit per pràcticament 800 seguidors. Tot això m'encoratja en seguir escrivint, en seguir analitzant i en seguir explicant tot allò que veig als incendis i el que envolta aquesta casa de barrets.

Avui he llegit una periodista que comenta que "al·lucina" amb la seva capacitat d'escriure un bloc durant 8 anys... doncs jo que no sóc ni periodista ni de lletres dec ser un bitxo molt raro!.
En tot cas he de reconèixer que tot i la polèmica creada en alguns posts, no tinc mals rotllos amb pràcticament ningú (suposo que els 4 que no em parlen serà perquè alguna raó devia tenir quan escrivia, oi?), perquè gràcies al bloc he conegut gent molt interessant, que sovint col·laboren aportant idees, comentant, puntualitzant, discrepant o simplement fent un retwet o un like.

Parlant la gent s'entén. Aquest és un gran principi. I això el bloc també m'ho ha ensenyat. Perquè què hi ha més bonic que compartir experiències en un descans d'un servei, quan et trobes en un relleu o simplement quan coincideixes de guàrdia o portant papers a oficines? Perquè tots veiem les coses de forma diferent, segons les nostres experiències i també interessos i segurament si ho compartim trobarem punts en comú que faran que al final fem un equip de gent preocupada per les coses, i en el nostre cas per Bombers. En el fons, ni que sigui molt en el fons, tots ens l'estimem una mica. I és per això no paga la pena de barallar-se amb ningú, ans al contrari, el que hem de fer és compartir i divulgar les nostres experiències. I respectant a tothom (això també m'ho ha ensenyat el bloc).

De moment hi ha tema per alguna temporada més, després ja veurem.

Gràcies.